onsdag 16 juli 2008

Da Munk kan bli vuxen.

Jag och mina vänner har blivit farbröder, det var ett tag sedan min vi är farbröder likväl.
En av mina bästa vänner har en underbar liten dotter och jag med mina vänner fick äran att bli farbröder. Jag har ett ganska så individuellt liv jag tar hand om mig själv och har ofta bara ansvar för mig själv. Jag äter ofta dåligt och har värre dygnsrytm än en vampyr.
Jag är på många sätt en vuxen man men ser mig fortfarande som en pojke som plötsligt befann mig i en vuxenvärld både på gott och ont. Det är klart att jag vill ha barn när jag väl finner en tjej som jag passar ihop med. En arbetskamrat sa att skaffa barn var det bästa han gjort i hela sitt liv. När min väns dotter vill hålla mig i handen i affären och visa mig alla hennes leksaker så smälter mitt hjärta. Tills dess jag har fått mina egna barn så kommer jag alltid vara farbror Bobba och jag är stolt. Stolt är jag över att ha bra vänner och framförallt över min vän som blev en pappa. En dag kanske jag får ett eget barn och då måste jag bli vuxen att vara där för någon som behöver mig. Jag offrar gladeligen mitt egna liv i lättja för att bli en pappa men till jul när de får ett tv-spel av pappa så bli inte förvånad om det är så att det blir pappa som kommer spela på det mest.

En Taro Adun, Executor!

Inga kommentarer: