fredag 13 juni 2008

RED RINGS OF DEATH!!!!!! Eller var det?

Gahhhhhh det hände igen!
Efter att ha spelat Viking battle for Asgard så skulle vi byta spel till The Darkness...trodde jag.
Plötsligt började de förhatliga ringarna blinka. Suck sade jag och Hakoon inte igen....INTE IGEN!
På natten ligger jag sömnlös och funderar. Det var inte längesedan som jag skickade in skiten och de fixade Red rings of death. Så jag slår på boxen och upptäcker att det inte är 3 ringar som blinkar det är fyra stycken. Tre blinkade ringar är systemfel men vad betyder fyra? Så jag googlar och till sist hittar jag det. Hårdiskfel......Jag kopplar ur hårdisken och fanskapet går igång...FAN tänker jag tänk om alla mina saves är borta. Jag stänger av boxen kopplar in hårdisken och ber till spelguden att det skall funka. Boxen hostar igång och jag har inga rings of death....Xbox 360 fan ta dig för att du skrämmer mig.


En Taro Adun, Executor!

Inga kommentarer: