torsdag 22 maj 2008

Age of conan!!!!! Men ingen dator....

Age of conan släpps imorgon!
Wiiiiiiiii! Efter månader av slö spelande i wow är det nu dags för något nytt. Age of conan är något av ett grabb-spel. Nakenhet och övervåld i en snygg förpackning. Jag provspelade AoC när jag besökte mina vänner i Sundsvall och det ser bra ut. Jag är inte säker än om det blir mitt nya Wow men jag skall ge det en chans. Problemet är att min dator dog. Den orkade inte mer, den ville inte låta mig spela. Månader av facebookande och slött degande framför Wow tog till sis död på fanskapet. Skickade in den på reparation och hoppas att den blir fixad så snabb som möjligt och att jag slipper köpa ett nytt moderkort. Ja ja nog om mej nu.
GTA IV är mitt nya heroin och jag älskar det. Satt uppe hela natten och spelade och jag kunde inte sluta....Bara ett uppdrag till osv osv. Mass Effect hade samma effekt och mitt ända missnöje med GTA är att det fått mig till att sluta spela Mass effect. GTA är förbannat roligt och de har även fått med lite sims saker. Man måste underhålla sina vänner och när de gillar en så hjälper de till med uppdrag etc. Att gå på date med tjejer är annars ett kul tidsfördriv i spelet.
Kate ligger på min lista då hon är rödhårig. Uppdragen känns roligare och storyn är bättre än i de övriga spelen. För första gången vill jag klara av ett GTA spel, annars har jag mest kört över folk och försökt få så många snutar efter mig som det bara går. Om du skall lira två bra spel så skall du skaffa AoC och GTA IV.

P.S Varning spelen är grymt beroendeframkallande
En Taro Adun, Executor!

Inga kommentarer: